Διπλασιάζεται το σώμα των μόνιμων ελεγκτών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Νέο σαφάρι για τον εντοπισμό λαθρεπιβατών
Στους 85 θα φτάσουν οι λεγόμενοι και “ράμπο” κατά των λαθρεπιβατών, από 58 που είναι σήμερα, σε μετρό ηλεκτρικό και τραμ, ενώ σε λεωφορεία και τρόλεϊ θα φτάσουν τους 30 από 16 που είναι τώρα.
Ο στόχος του υπουργείο είναι ένας. Να παταχθεί το μόνιμο πρόβλημα που ακούει στο όνομα λαθρεπιβίβαση το οποίο παρά τις ως τώρα προσπάθειες δεν έχει ακόμα παταχθεί. Για αυτόν τον λόγο θα τοποθετηθούν και οι πολυαναμενόμενες μπάρες, μόλις ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για το “Αυτόματο σύστημα συλλογής Κομίστρου”, δηλαδή σε περίπου ενάμιση με δύο χρόνια.
Όσο για την οικονομική αιμορραγία, εκτιμάται στα περίπου 37 εκατ. ευρώ, ή πιο σωστά από 25 μέχρι 37 εκατ. ευρώ.
Οι ίδιες οι εκτιμήσεις αναφέρουν πως το περίπου 10-15% των επιβατών σε μετρό, τραμ και ηλεκτρικό δεν πληρώνει εισιτήριο και άλλο ένα 15-20% στα λεωφορεία και τρόλεϊ.
Στη Θεσσαλονίκη με βάση τα στοιχεία του ΟΑΣΘ, η απώλεια των εισπράξεων κυμαίνεται στα περίπου 15-20 εκατ. ευρώ ανά έτος.
Να σημειωθεί πως σε λεωφορεία και τρόλεϊ οι έλεγχοι δεν γίνονται μόνο από τους ελεγκτές αλλά και από εθελοντές οδηγούς, ήτοι περίπου 300 οδηγούς την ημέρα. Παίρνουν 50% ως μπόνους από τα πρόστιμα που πληρώνονται, από 100 μέχρι 300 ευρώ, ενώ τα πρόστιμα που κόβονται ανέρχονται σε 6.000 – 8.000 ευρώ.
Πηγή: www.news247.gr
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ
Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News
Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook
Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram
Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube
Βρείτε το AEK1924 στο TikTok
Ακολούθησε το AEK1924 στο X
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement