
Ικανοποιημένος από τη νίκη της ΑΕΚ κόντρα στον ΠΑΟΚ είναι ο Σπύρος Μπαλωμένος, ο οποίος τόνισε ότι η ομάδα πρέπει να μείνει συγκεντρωμένη στα πλέι οφ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Νομίζω ότι έχουμε πλεονέκτημα για τον τελικό και να παλέψουμε απέναντι στον Διομήδη. Χρειαζόμαστε ένα ακόμα καλό παιχνίδι στα πλέι οφ για να εξασφαλίσουμε την 1η ή την 2η θέση. Απομένουν 3 εβδομάδες με δύσκολο πρόγραμμα και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι», τόνισε χαρακτηριστικά στο ΑΡΤ TV.