
Οι υπάλληλοι της ΠΑΕ ΑΕΚ θα επιστέψουν στα γραφεία της ομάδας την προσεχή Δευτέρα εν όψει της Γενικής Συνέλευσης
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το προπονητικό στα Σπάτα παραμένει άδειο αφού οι υπάλληλοι της ΠΑΕ μπορεί να επέστρεψαν από τις διακοπές του Πάσχα ωστόσο αυτή την εβδομάδα δεν έδωσαν το παρών.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι άπαντες θα επιστρέψουν στις θέσεις τους της Δευτέρα καθώς την Τρίτη είναι προγραμματισμένη η ΓΣ της ΠΑΕ ΑΕΚ. Μετά το πέρας αυτής και με τον ορισμό νέας διοίκησης αναμένεται να ξεκαθαριστούν ποιοι θα παραμείνουν στις θέσεις τους και μέχρι πότε καθώς η συνέλευση της ομάδας θα κρίνει πολλά.