
Από χθες επέστρεψαν στις προπονήσεις οι παίκτες χάντμπολ της ΑΕΚ και προετοιμάζονται πυρετωδώς για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ(10/5).
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι χαντμπολίστες της ΑΕΚ απόλαυσαν όσο μπορούσαν τις πασχαλινές διακοπές τους και χθες επέστρεψαν σε ρυθμούς προπονήσεων μιας και ακολουθεί το μεγάλο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ την ερχόμενη Παρασκευή.
Οι Θεσσαλονικείς θα ταξιδέψουν αύριο για Αθήνα μετά το τέλος της προπόνησης που θα γίνει στις 12:00 στο κλειστό της Μίκρας ενώ για τον αγώνα με την Ένωση δεν μπορούν να υπολογίζουν στις υπηρεσίες των Κοκώνη, που είναι τιμωρημένος και τον τραυματία Τσακίρη.