
Στην κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου προχώρησε ο ποδηλάτης της ΑΕΚ, Λευτέρης Παπουτσάς στο σιρκουί της Καλαμάτας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μια ακόμη διάκριση για το τμήμα ποδηλασίας της ΑΕΚ επιτεύχθηκε μέσω του Λευτέρη Παπουτσά, ο οποίος κέρδισε το αργυρό μετάλλιο στην κατηγορία Masters του σιρκουί Καλαμάτας που διοργανώθηκε από το δήμο σε συνεργασία με τον Αθλητικό Όμιλο Πήγασου Κυψέλης.
Ξεχώρισε επίσης για την ΑΕΚ και ο Μαρίνος Κούλης που κατετάγει έκτος στο διασυλλογικό ποδηλατικό αγώνα των 30χλμ.
Η διοργάνωση έγινε στη μνήμη του ποδηλάτη Νίκου Κωστέα, ο οποίος έχασε τη ζωή πέρσυ τον Ιουνίο σε αγώνα στην Εύβοια.