
Η επιθυμία του να παραμείνει στην ‘Ένωση είναι γνωστή και σε κάθε ευκαιρία, ο Μιχάλης Παυλής φροντίζει να το δηλώνει.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Μπορούν να προκύψουν πολλά θετικά από τον υποβιβασμό της ομάδας στη Γ” εθνική, αρχικά το γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια αλλά και η διαγραφή των χρεών της ΠΑΕ Το συμβόλαιο μου έχει λήξει, όμως στόχος μου από την πρώτη στιγμή είναι αποκλειστικά και μόνο να παραμείνω στην ομάδα. Μόνο αυτό. Δεν εξαρτάται από εμένα αυτή τη στιγμή όμως εγώ είμαι διατεθειμένος να ακολουθήσω την ομάδα και στη Γ” εθνική και βρίσκομαι στην αναμονή, περιμένοντας τις εξελίξεις. Δεν έχω επαφή με κανένα από την ομάδα, απέχω και προσπαθώ να ηρεμήσω», τόνισε στο sport.gr