
Άρχισε η διάθεση των εισιτηρίων για τον τελικό κυπέλλου και από νωρίς το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης είχαν μαζευτεί στο περίπτερο στην πλατεία Άρεως οι φίλοι του Αστέρα, για να πάρουν το “μαγικό χαρτάκι” της 11ης Μαΐου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μεγάλος ενθουσιασμός επικρατούσε σε όλους ενώ έκδηλη ήταν η αισιοδοξία τους για το αποτέλεσμα του αγώνα.
Όλοι μια γροθιά, αποφασισμένοι να ενισχύσουν τον Αστέρα στις κερκίδες του ΟΑΚΑ, παρουσιάζοντας δυναμική εικόνα με πίστη για να κερδίσουν τη “μάχη” τους.
Από το πρωί παρόντες από πλευράς Αστέρα, οι Γιώργος Γιαμάνης, Νικήτας Φράγκος και Γιώργος Κριτσηδήμας.
Πηγή: www.contra.gr