28.4
09:06

Επιστροφή στην Αθήνα

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
Επιστροφή στην Αθήνα

Το αντρικό τμήμα βόλεϊ της Ένωσης γυρίζει στην Αθήνα, μετά την τεράστια επιτυχία του στην Ορεστιάδα αναφορικά με την άνοδο στην Α1

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι αθλητές του Γιώργου Κλαρούδα αφού διασκέδασαν στην Ορεστιάδα την πρόκριση τους στη μεγάλη κατηγορία, επιστρέφουν σήμερα στην Αθήνα. Πιο συγκεκριμένα αμφότεροι θα ταξιδέψουν από την Ορεστιάδα μέχρι και την Αλεξανδρούπολη οδικώς ενώ από εκεί θα πάρουν αεροπλάνο για την επιστροφή.

Για σήμερα δεν έχει προγραμματιστεί προπόνηση ενώ τις επόμενες μέρες θα βρεθούν ξανά στο γήπεδο για να αποχαιρετιστούν εν όψει των καλοκαιρινών διακοπών τους.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement