
Η ανδρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ ηττήθηκε με 3-2 από την Παναχαϊκή, ωστόσο έχει ήδη εξασφαλίσει το εισιτήριό της για την Α1 κατηγορία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι μπήκαν μουδιασμένα στο ματς, ωστόσο στο δεύτερο σετ βρήκαν τα πατήματά τους και κατάφεραν να φέρουν τον αγώνα στα ίσα.
Στη συνέχεια μάλιστα πήραν και προβάδισμα στα σετ κάνοντας το 2-1, όμως η ομάδα της Παναχαϊκής αντέδρασε γρήγορα.
Οι Πατρινοί έκαναν στη συνέχεια το 2-2, ενώ στο τάι μπρέικ μπήκαν αποφασισμένοι και πήραν το ματς με 3-2.
Παρόλα αυτά στην ΑΕΚ υπάρχει μόνο χαρά, καθώς η ομάδα κατάφερε να ανέβει στη μεγάλη κατηγορία και πλέον οι Κιτρινόμαυροι επιστρέφουν στην Αθήνα.
Τα σετ: 25-14, 21-25, 22-25, 25-17, 15-10