
Συγχαρητήρια ανακοίνωση εξέδωσαν οι Παλαίμαχοι για την αντρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ η οποία κατάφερε χθες (26/4) να πάρει το εισιτήριο για την Volleyleague.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ανακοίνωση:
«Ο Σύνδεσμος Παλαίμαχων εκφράζει την μεγάλη του χαρά για τα παλικάρια του βόλεϊ που αν και απλήρωτοι τίμησαν την ένδοξη φανέλα και πέτυχαν μια ιστορική άνοδο με βάση τα πραγματικά δεδομένα και τις αντιξοότητες που συνάντησαν όλη την χρονιά… Μπράβο στα παιδιά μας που δεν υπολόγισαν την πραγματικά δύσκολη κατάσταση που βιώνουν όλη την χρονιά και με πείσμα κατάφεραν να φέρουν την ΑΕΚ στην Α1».