Οι φίλοι της Ένωσης έβγαλαν τον πόνο τους για τον υποβιβασμό της ομάδας μέσα από ένα τραγούδι που έγραψαν οι ίδιοι…
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google