
Μετά τον Γκερέιρο και την προσφυγή που αναμένεται να καταθέσει στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, τις οφειλές του θα διεκδικήσει και ο Φερνάντεζ Γιάγκο ο οποίος μάλιστα έστειλε και εξώδικο στη κιτρινόμαυρη ΠΑΕ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο ένας ποδοσφαιριστής μετά τον άλλο σκάνε στην ΠΑΕ ΑΕΚ, οι οποίοι ζητάνε τα δεδουλευμένα τους. Μετά λοιπόν την προσφυγή του Γκερέιρο, σειρά είχε ο Γιάγκο να κινηθεί κατά της ΠΑΕ για οφειλές ύψους 77.000 ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για χρήματα από μη καταβληθέντες δόσεις του συμβολαίου του, μισθούς αλλά και πριμ.