
Αναβολή στις υποθέσεις για οφειλές προς τους παίκτες μέχρι τις 28 Μαΐου πήρε η ΠΑΕ Άρης από το διαιτητικό δικαστήριο της ΕΠΟ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι υποθέσεις αφορούν τις οφειλές της ομάδας της Θεσσαλονίκης προς τους Καστίγιο, Κουλουχέρη, Ντίκο κ.α και με την αναβολή τους, ο Άρης προστατεύεται, καθώς μέχρι την εκδίκαση τους δεν μπορεί να παρθεί καμία άλλη απόφαση εις βάρος του.
Αυτό σημαίνει, ότι μέχρι τότε η βαθμολογία αναμένεται να έχει επικυρωθεί και δεν θα μπορεί να αλλάξει οτιδήποτε και αν συμβεί, ενώ την ίδια στιγμή ο Άρης θα μπορέσει να διαπραγματευθεί με τους παίκτες.