
Είμαστε περήφανοι που η ομάδα μας έπεσε χωρίς να κυλιστεί στην σαπίλα του ελληνικού ποδοσφαίρου, πρέπει να τιμωρηθούν όμως όποιοι έκλεψαν τον ιδρώτα μας για την αγαπημένη μας ομάδα (διοικούντες και μη).
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τέλος δεν θα ξεχάσω τον χαιρετισμό του κου ΣΠΑΝΟΥ στους οργανωμένους οπαδούς του πριν τον αγώνα οπως και τα ξέφρενα πανηγύρια του ΓΙΑΝΟΥΛΗ και τον συμπαικτών του με τον πάγκο της ομάδας τους (εξαιρείται ο πραγματικά κος ΠΑΡΑΣΧΟΣ) .
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ με το κόκκινο παραρτηματάκι του κου ΣΠΑΝΟΥ
ΤΣΙΡΩΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ