21.4
17:58

«Δεν το αξίζαμε»

AEK1924.gr team
«Δεν το αξίζαμε»

Σύνθημα για την επάνοδο της ομάδας έδωσε ο Τραϊανός Δέλλας στις πρώτες του δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα με τον Ατρόμητο.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

“Το γκολ που δεχτήκαμε στις καθυστερήσεις δεν ήταν δίκαιο. Τα παιδιά προσπάθησαν πάρα πολύ.  Δεν τους αξίζει, προσπαθήσαμε όλη την εβδομάδα να ανυψώσουμε το ηθικό τους αλλά δυστυχώς δεν το καταφέραμε. Τώρα αυτό που πρέπει να δούμε είναι η επόμενη μέρα της ομάδας“, είπε στην κάμερα της NOVA.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement