
Ο ΑΕΚτζης τραγουδοποιός σχολίασε το όσα συμβαίνουν στην ομάδα μέσω ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έντονα συναισθήματα και ξέσπασμα από τον Παντελή Θαλασσινό για τα όσα συνέβησαν στο ΟΑΚΑ την περασμένη Κυριακή αλλά και για τα όσα ακολούθησαν την Πέμπτη έξω από τα γραφεία της Super League.
«Πίνουν ένα τσιγάρο και μπουκάρουν μέσα, χτυπάνε δικούς και ξένους, μικρά παιδιά, το παιχνίδι διακόπτεται, το μαθαίνουν μετά ότι διεκόπη και μετά μαζεύονται έξω από την Πειθαρχική για να μας κάνουν χάρη! Ποια χάρη; Να παραβλέψουν τη μ… τους, γιατί μόνο αυτό διεκδικεί η ομάδα. Βγαίνει η απόφαση η αναμενόμενη. Καταδικαστική! Φταίνε όλοι οι άλλοι, εκτός απ” αυτούς! Κι ούτε ένα συγγνώμη! Όχι στους υπόλοιπους, αλλά στην ίδια τους την ομάδα. Τι το πίνεις το γ…, άμα σε χαλάει», γράφει μεταξύ άλλων ο Παντελής Θαλασσινός.