
Ο Βλάνταν Ίβιτς μίλησε από καρδιάς για την ΑΕΚ, την ομάδα που ο ίδιος τίμησε φορώντας για περίπου 2,5 χρόνια την φανέλα της
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε στον «Alpha»:
«Όσοι ασχολούνται με το ποδόσφαιρο και όσοι σκέφτονται το καλό του είναι στεναχωρημένοι με την ΑΕΚ. Είναι μία από τις μεγαλύτερες ομάδες»