19.4
12:22

«Αγαπώ την ΑΕΚ, κόβω την Nova»

AEK1924.gr team
«Αγαπώ την ΑΕΚ, κόβω την Nova»
Σχετικό group στο Facebook συστάθηκε λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της ΠΑΕ που καλούσε τους συνδρομητές-φίλους της ΑΕΚ να πετάξουν τους αποκωδικοποιητές τους στα σκουπίδια

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι φίλοι της ΑΕΚ συνεχίζουν τον αγώνα τους, με σκοπό να βοηθήσουν την ομάδα να παραμείνει στη Σούπερ Λίγκα.

Περίπου στις 11 το πρωί της Παρασκευής δημιουργήθηκε στο facebook ένα γκρουπ που αναφέρει «Αγαπώ την ΑΕΚ, κόβω την Nova» και μόλις σε τέσσερις ώρες η συγκεκριμένη σελίδα έφτασε τα 300 Like.

Οι Ενωσίτες λοιπόν συνεχίζουν τον αγώνα τους και προσπαθούν με κάθε τρόπο να κερδίσουν ότι περισσότερο μπορούν για την αγαπημένη τους ομάδα. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement