
Ο νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ ΑΕΚ, Χάρης Γρηγορίου, μίλησε για την έφεση που ετοιμάζεται από την ΠΑΕ ΑΕΚ η οποία θα κατατεθεί τη Δευτέρα (22/4)
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε στη Nova:
«Είναι αδιαμφισβήτητο ότι τη Δευτέρα το πρωί θα κατατεθεί η έφεση η οποία θα ολοκληρωθεί αύριο. Δευτέρα πρωί θα την καταθέσουμε την Τετάρτη η εκδίκαση και πιστεύω πως στο εφετείο πια θα υπάρξει τελική δικαίωση γιατί τα επιχειρήματα και τα αποδεικτικά που παρουσιάσαμε ήταν ιδιαίτερος ισχυρά» είπε αρχικά, ενώ αναφορικά με το μπέρδεμα που έχει προκύψει με τις κάρτες των ποδοσφαιριστών που αντίκρυσαν στην αναμέτρηση με τον Πανθρακικό καθώς και τα παιχνίδια που χάνουν είπε: «Όταν ένας αγώνας διεκόπη με υπαιτιότητα μιας ομάδας δεν προσμετρούνται οι ποινές των ποδοσφαιριστών αντίθετα θεωρούνται ισχυρές ότι κάρτες έχουν δεχθεί μέχρι εκείνο το σημείο».