19.4
18:52

«Ντρέπομαι που έπαιξα ποδόσφαιρο» (vid)

AEK1924.gr team
«Ντρέπομαι που έπαιξα ποδόσφαιρο» (vid)

Ο Κώστας Νεστορίδης ξεσπά… Με δηλώσεις του ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Ένωσης μετανιώνει που έπαιξε στην Εθνική Ελλάδος. Δείτε το βίντεο

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά οι δηλώσεις:

«Ντρέπομαι που έπαιξα ποδόσφαιρο, ντρέπομαι που έπαιξα στην Εθνική Ελλάδας. Θέλουν να ρημάξουν την ΑΕΚ, να εξαφανίσουν το όνομα Αθλητική Ένωση Κωνσταντινούπολεως. Είναι ντροπή», είπε μεταξύ άλλων ο παλαίμαχος άσος.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement