
Οι οπαδοί της ΑΕΚ αποφάσισαν να κλείσουν την Λεωφόρο Κηφισίας σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα όσα συμβαίνουν στην ομάδα. Δείτε αποκλειστικά βίντεο μέσα από την κάμερα του ΑΕΚ1924.gr
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Παραπάνω από 600 οπαδοί της Ένωσης βρέθηκαν σήμερα (18/4) το μεσημέρι έξω από τα γραφεία της Super League περιμένοντας να ολοκληρωθεί η απολογία της ΑΕΚ σχετικά με τα όσα έγιναν την περασμένη Κυριακή (14/4) στο ΟΑΚΑ στον αγώνα με τον Πανθρακικό.
Μετά την εκδίκαση της υπόθεσης, οι Κιτρινόμαυροι έκλεισαν για περίπου μία ώρα την Λεωφόρο Κηφισίας διαδηλώνοντας ειρηνικά, περιμένοντας την απόφαση. Μάλιστα, αρκετοί ήταν εκείνοι που έλεγαν μεταξύ τους ότι αν χρειαστεί θα ξαναγίνει το ανάλογο και θα «παραλύσει» όλη η Αθήνα.
Το ΑΕΚ1924.gr ήταν εκεί! Δείτε τα βίντεο