
Για λόγους ασφαλείας τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ θα βρίσκονται και αύριο στο προπονητικό κέντρο της Ένωσης στα Σπάτα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι ποδοσφαιριστές της Ένωσης παραμένουν τρομαγμένοι με όσα συνέβησαν το βράδυ της Κυριακής στο ΟΑΚΑ, ωστόσο σήμερα με τη παρουσία της αστυνομίας ένιωθαν πιο άνετα. Αυτό αναμένεται να γίνει και αύριο, αφού οχήματα της Ελληνικής αστυνομίας θα βρίσκονται στα Σπάτα.
Φυσικά όπως όλα δείχνουν, αύριο η προπόνηση θα κυλήσει ομαλά και χωρίς ευτράπελα καθώς τα πνεύματα έχουν ηρεμήσει και η ομάδα πλέον πρέπει να ασχοληθεί στο ερχόμενο παιχνίδι με τον Ατρόμητο ανεξαρτήτως απόφασης από την πειθαρχική επιτροπή.