
Οι υπάλληλοι της ΠΑΕ πήραν μερικά από τα χρήματα που τους είχαν υποσχεθεί ωστόσο παραμένουν μερικοί ακόμα μήνες ανεξόφλητοι
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το δώρο του Πάσχα πήραν οι υπάλληλοι της ΠΑΕ ΑΕΚ αντί για τον 1,5 μισθό που τους είχε υποσχεθεί η διοίκηση. Πολλοί απ’ αυτούς αναρωτήθηκαν γιατί λάβανε μισό μισθό αντί του 1,5 με την διοίκηση να τους απαντάει ότι έλαβαν το δώρο του Πάσχα μέχρι να βρεθούν και υπόλοιπα χρήματα για την αποπληρωμή τους.