
Η ΚΕΔ/ΕΟΠΕ ανακοίνωσε τους διαιτητές οι οποίοι θα σφυρίξουν τις αναμετρήσεις του δεύτερου ειδικού τουρνουά ανόδου στην Α1.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά το πρόγραμμα από την ΕΟΠΕ :
«Παρασκευή 19/4/2013
19.30 ΓΕ Παναχαϊκή – ΑΟ Ορεστιάδας
Μουλά Λ.-Τσίτσικας Ιορδανίδης
Σάββατο 20/4/2013
19.30 ΑΕΚ – ΑΟ Ορεστιάδας
Παπασταθόπουλος-Μπακλέσης Ιορδανίδης
Κυριακή 21/4/2013
21.00 ΓΕ Παναχαϊκή – ΑΕΚ
Κουτσούλας-Μόσχος Ιορδανίδης»