17.4
10:55

Οι διαιτητές του δεύτερου τουρνουά

AEK1924.gr team
Οι διαιτητές του δεύτερου τουρνουά

Η ΚΕΔ/ΕΟΠΕ ανακοίνωσε τους διαιτητές οι οποίοι θα σφυρίξουν τις αναμετρήσεις του δεύτερου ειδικού τουρνουά ανόδου στην Α1.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά το πρόγραμμα από την ΕΟΠΕ :

«Παρασκευή 19/4/2013

19.30     ΓΕ Παναχαϊκή    –      ΑΟ Ορεστιάδας

Μουλά Λ.-Τσίτσικας            Ιορδανίδης

Σάββατο 20/4/2013

19.30     ΑΕΚ        –       ΑΟ Ορεστιάδας

Παπασταθόπουλος-Μπακλέσης                 Ιορδανίδης

Κυριακή 21/4/2013          

21.00     ΓΕ Παναχαϊκή    –       ΑΕΚ

Κουτσούλας-Μόσχος      Ιορδανίδης»

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement