16.4
18:16

«Να δούμε ποιοι τελικά έκλεψαν»

AEK1924.gr team
«Να δούμε ποιοι τελικά έκλεψαν»

Ο Λάκης Νικολάου μίλησε για την κατάσταση και το θέμα του ενδεχόμενου υποβιβασμού της Ένωσης ρίχνοντας τις ευθύνες στις προηγούμενες διοικήσεις

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά τα όσα είπε στο MEGA:

«Τους ξέρουμε ποιοι διοίκησαν. Έχουν περάσει από τον Εισαγγελέα τελευταία. Ας ψάξουν τα διαχειριστικά τα τελευταία χρόνια. Να δούμε ποιοι τελικά έκλεψαν. Θεωρώ πρέπει η ΑΕΚ να ξεκινήσει από την αρχή τώρα. Η σφραγίδα της ΑΕΚ είναι ο Φοίνικας που αναγεννάται, όχι ο δικέφαλος αετός».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement