16.4
13:18

Το πρόγραμμα του δεύτερου τουρνουά

AEK1924.gr team
Το πρόγραμμα του δεύτερου τουρνουά

Το πρόγραμμα του δεύτερου τουρνουά ανόδου για την Α1 βόλεϊ Ανδρών επισημοποιήθηκε με την ΑΕΚ να αντιμετωπίζει το Σάββατο (20/4) την Ορεστιάδα

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Το τουρνουά θα διεξαχθεί το τριήμερο 19-24/4 στην Πάτρα μεταξύ της ΑΕΚ, της Παναχαϊκής και της Ορεστιάδας.

Το πρόγραμμα του τουρνουά:

Παρασκευή

19.04.13

Ώρα (7.30μ.μ.): Παναχαϊκή – Ορεστιάδα

Σάββατο

20.04.13

Ώρα (7.30μ.μ.): ΑΕΚ  – Ορεστιάδα

Κυριακή

21.04.13

Ώρα (9μ.μ.): Παναχαϊκή – ΑΕΚ

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement