
Ο Λάκης Νικολάου μίλησε για την κατάσταση και το θέμα του ενδεχόμενου υποβιβασμού της Ένωσης ρίχνοντας τις ευθύνες στις προηγούμενες διοικήσεις
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε στο MEGA:
«Τους ξέρουμε ποιοι διοίκησαν. Έχουν περάσει από τον Εισαγγελέα τελευταία. Ας ψάξουν τα διαχειριστικά τα τελευταία χρόνια. Να δούμε ποιοι τελικά έκλεψαν. Θεωρώ πρέπει η ΑΕΚ να ξεκινήσει από την αρχή τώρα. Η σφραγίδα της ΑΕΚ είναι ο Φοίνικας που αναγεννάται, όχι ο δικέφαλος αετός».