
Η ομάδα που δείχνει να εξασφαλίζει την παραμονή της με δανεικούς από τον ΟΣΦΠ και τους Ατρόμητο και Αστέρα να διευκολύνουν το έργο της επιτίθεται στην ΑΕΚ μιλώντας για ανομία!
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όπως φαίνεται στην Θεσσαλονίκη έχουν ξεχάσει τον τρόπο με τον οποίο ο Άρης δεν βρίσκεται στη ζώνη υποβιβασμού. Η… δίκαιη νίκη του στο ματς με τον Ατρόμητο, η ξαφνική αλλαγή του σε… Μπαρτσελόνα της Ελλάδας επικρατώντας με 5-1 του Αστέρα Τρίπολης, καθώς και οι δανεικού παίκτες από τον ΟΣΦΠ δεν κάνουν εντύπωση σε κανέναν.
Αυτό που τους ενδιαφέρει ωστόσο είναι η ΑΕΚ να διαλυθεί ησύχως, όπως γράφεται στην εφημερίδα “Αθλητικά Νέα” και να μην αναζητήσει σανίδα σωτηρίας, μέσω καταπάτησης κανονισμών και κάθε έννοιας δικαίου.
Βέβαια, από ότι φαίνεται το δίκαιο είναι μια λέξη που ο καθένας αντιλαμβάνεται διαφορετικά…