15.4
19:15

Υπό παραίτηση η διοίκηση

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
Υπό παραίτηση η διοίκηση

Το ΔΣ της ΠΑΕ ΑΕΚ αποφάσισε έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 14 Μαΐου για εκλογή νέας διοίκησης

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Διεκπεραιωτικό ρόλο θα έχει η νυν διοίκηση της ΠΑΕ ΑΕΚ μέχρις και τις 14 του Μαΐου όπου θα γίνει νέα έκτακτη γενική συνέλευση με θέμα την εκλογή νέας διοίκησης. Από την ΠΑΕ τονίζεται ότι «Τα μέλη του τωρινού ΔΣ τελούν υπό παραίτηση και παραμένουν μέχρι τότε για διεκπεραιωτής φύσης θέματα», και είναι απορίας άξιο ποιος θα αναλάβει την επόμενη μέρα της ΑΕΚ στην περίπτωση που τελικά δεν αποφύγει τον υποβισασμό.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement