14.4
16:43

Νίκη και δεύτερη θέση για τους άνδρες!

AEK1924.gr team
Νίκη και δεύτερη θέση για τους άνδρες!

Το αντρικό τμήμα βόλεϊ της ΑΕΚ επικράτησε με 3-2 σετ της Παναχαϊκής και πλέον ισοβαθμεί με την Ορεστιάδα μπαίνοντας ξανά στο παιχνίδι της ανόδου

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αν και στο πρώτο σετ η Ένωση μπήκε δυναμικά δεν κατάφερε να το πάρει (20-25) καθώς έδειξε να χαλαρώνει, με τους Αλεξίου και Παπαδόπουλο να αντιμετωπίζουν προβλήματα στο μπλοκ και τον Ρουμελιωτάκη να μην έχει λύσεις.

Στο δεύτερο σετ, η ΑΕΚ έκανε το ίδιο ξεκίνημα και αυτή τη φορά κατάφερε, με τον Φραγκιαδάκη να κάνει σημαντικά μπλοκ, το 1-1 (25-18). Στη συνέχεια οι Κιτρινόμαυροι πήραν το πάνω χέρι στην αναμέτρηση, παρά τις τρεις παρατάσεις που χρειάστηκαν στο τρίτο σετ (29-27) κάνοντας το 2-1.

Το τέταρτο σετ ήταν για την Παναχαϊκή. Οι Κιτρινόμαυροι μπήκαν χαλαρά και βρέθηκαν πίσω στο σκορ με αποτέλεσμα να γίνει το 2-2 και το ματς να οδηγηθεί στο τάι μπρέικ εκεί όπου η ΑΕΚ έδειξε την απαραίτητη σοβαρότητα και έκανε το 15-8  τελειώνοντας το ματς. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement