
Πρώτη εμφάνιση για τον ποδηλάτη της ΑΕΚ Άρη Καδδά, που πήρε μέρος στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα πίστας που διεξήχθη στο ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ το διάστημα 11 με 14 Απριλίου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Καδδάς αγωνίστηκε στην κατηγορία Παίδων, όντας ο μοναδικός εκπρόσωπος της Ένωσης στη διοργάνωση. Στόχος του να ανεβάσει το τμήμα της ΑΕΚ σιγά σιγά μέσα από τις εμφανίσεις του και να πιάσει κορυφή.