
Η ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ άφησε πίσω της όλα τα προβλήματα και επικράτησε με 27-31 του Άρη Νίκαιας στο Καματερό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι παίκτες του Γιάννη Αρβανίτη παρά το γεγονός ότι απείχαν από τις προπονήσεις και έκαναν μόνο μια, κατάφεραν να επικρατήσουν του Άρη Νίκαιας με 27-31 και έτσι να παραμείνουν στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας.
Έτσι καταφέρνουν να μένουν εντός στόχου, ο οποίος δεν είναι άλλος από την κατάκτηση του πρωταθλήματος.