
Οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ συγκεντρώθηκαν από νωρίς το μεσημέρι στο ξενοδοχείο γευμάτισαν και χαλάρωσαν πριν την τελευταία προπόνηση ενόψει του αυριανού τελικού με τον Πανθρακικό
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Από νωρίς το μεσημέρι συγκεντρώθηκαν οι Κιτρινόμαυροι στο ξενοδοχείο όπου καταλύει η αποστολή πριν από κάθε ματς. Στις 13:30 οι ποδοσφαιριστές είχαν συνάντηση στα Σπάτα και από εκεί με το πούλμαν της ομάδας μετέβησαν στο Holiday In για να γευματίσουν και στη συνέχεια να χαλαρώσουν πριν την προπόνηση.
Να θυμίσουμε ότι η τελευταία προπόνηση έχει προγραμματιστεί για τις 18:30 και από εκεί και πέρα οι παίκτες θα επιστρέψουν στο ξενοδοχείο μέχρι την Κυριακή.