
Χωρίς να έχουν όρεξη για πολλά λόγια οι παίκτες της ΑΕΚ δείπνησαν, έκαναν χαλαρωτικό μασάζ και εν συνεχεία πήγαν στα δωμάτιά τους ώστε να ξεκουραστούν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι παίκτες της ΑΕΚ μαζί με το προπονητικό τιμ γευμάτισαν στο ξενοδοχείο όπου διαμένει η ομάδα, ενώ στο μυαλό τους είχαν μόνο το αυριανό ματς. Οι Κιτρινόμαυροι χωρίς να έχουν όρεξη για πολλές κουβέντες δείπνησαν, έκαναν χαλαρωτικό μασάζ και εν συνεχεία πήγαν στα δωμάτιά τους ώστε να ξεκουραστούν.
Σίγουρα το άγχος τους για το αυριανό ματς είναι πολύ μεγάλο, για αυτό άλλωστε όλα τα κεφάλια είναι κάτω και οι παίκτες σκέφτονται μόνο το ότι πρέπει να νικήσουν τον Πανθρακικό.