
Για τη δύναμη με την οποία πρέπει να μπουν στο ματς κόντρα στον Πανθρακικό μίλησε ο Τραϊανός Δέλλας στου παίκτες του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Πρέπει να μπούμε πολύ δυνατά στον αγωνιστικό χώρο από το πρώτο λεπτό και αυτό είναι κάτι που πρέπει να γνωρίζετε», τόνισε αρχικά ο Δέλλας και συνέχισε:
«Παίζουμε στην έδρα μας, θα έχουμε τον κόσμο στο πλευρό μας και πρέπει να μπούμε με πάθος στον αγώνα».
Καταλήγοντας αναφορικά με τα πρώτα λεπτά του αγώνα ο «Τράι» τόνισε: «Πρέπει από το πρώτο λεπτό να προσπαθήσετε, γιατί ίσως το ξεκίνημα να κρίνει πολλά για τη συνέχεια της αναμέτρησης. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι, αφού μόνο έτσι θα έχουμε τον έλεγχο στον αγώνα».