11.4
19:13

Το γεύμα μετατράπηκε σε δείπνο!

AEK1924.gr team
Το γεύμα μετατράπηκε σε δείπνο!

Το καθιερωμένο γεύμα πριν από κάθε ματς μετατράπηκε σε δείπνο λόγω τον απογευματινών προπονήσεων με τον Δέλλα να θέλει να κρατήσει τις συνήθεις των Κιτρινόμαυρων οι οποίες ενώνουν την ομάδα, ειδικά πριν από το κρίσιμο ματς της Κυριακής.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Έτσι λοιπόν, την Παρασκευή το βράδυ και μετά την προγραμματισμένη προπόνηση παίκτες και προπονητικό τιμ θα δειπνήσουν όλοι μαζί έτσι ώστε να γνωριστούν καλύτερα, αλλά και αποδεικνύοντας ότι η ομάδα στα δύσκολα παραμένει δεμένη.

Όσον αφορά την πρόταση που είχαν κάνει οι παίκτες να αποσυρθούν στο ξενοδοχείο από την Παρασκευή, κάτι τέτοιο τελικά δεν θα γίνει καθώς ο Δέλλας αποφάσισε να μην τους φορτώσει με περισσότερο άγχος. Έτσι όπως συνηθίζεται η αποστολή θα καταλύσει στο ξενοδοχείο το Σάββατο.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement