
Η Σόνια Μποροβίντσεκ πήρε το λόγο στη συνέντευξη Τύπου του Final 4 και τόνισε ότι η Ένωση θα στο αυριανό παιχνίδι θα προετοιμαστεί για τον τελικό του Σαββάτου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Μου αρέσει που μετά από κάποια χρόνια πάλι γίνεται κανονικά το Final 4 που είναι το πιο θετικό. Για το αυριανό παιχνίδι όλοι ξέρουμε ότι η ΑΕΚ είναι το φαβορί. Θέλω εμείς σαν ομάδα να βρούμε πάλι το ρυθμό μας. Να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι και το Σάββατο να πάμε στον τελικό», δήλωσε η Μποροβίντσεκ
Δείτε μέσα από την κάμερα του ΑΕΚ1924.gr τις δηλώσεις της παίκτριας