
Ο 23χρονος επιθετικός είναι έτοιμος να επιστρέψει στις αγωνιστικές υποχρεώσεις ωστόσο αποφάσισε να παίξει πρώτα με την Κ-20, ώστε να πάρει χρόνο συμμετοχής
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Μιχάλης Παυλής, μετά από απουσία ενός μήνα, ετοιμάζεται να μπει σε κανονικούς ρυθμούς προπονήσεων. Ωστόσο χρειάζεται παιχνίδια στα πόδια του για να αποκτήσει και πάλι φόρμα, γι’ αυτό μετά από συνεννόηση με τον Έβαλντ Λίνεν αποφάσισαν από κοινού να αγωνιστεί με την ομάδα των νέων στην αναμέτρηση που θα δώσει με την αντίστοιχη του ΠΑΣ Γιάννενα.
Εκτός από τον Παυλή, με τη φανέλα της ομάδας του Ντάνιελ Μπατίστα θα αγωνιστούν και οι Κουρέλλας , Μοσχονάς, Γροντής, Νικολιάς, και Κωνσταντίνος Βλάχος.