
Ούτε αύριο θα συνεδριάσει το διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ ΑΕΚ. Για την Τρίτη ορίστηκε εκ νέου
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες το Δ.Σ της ΠΑΕ ΑΕΚ θα πάρει αναβολή και λόγος αυτή τη φορά είναι γιατί δεν θα μπορούν να παραστούν οι κ.κ Παπαδημητρίου και Αλεξίου.
Την Τρίτη εκτός συγκλονιστικού απροόπτου μεταφέρεται η συνεδρίαση αναμένεται να επικυρωθεί το πότε θα γίνει η επόμενη Γενική Συνέλευση καθώς και τα πρακτικά που θα τεθούν προς συζήτηση σε αυτή.