
Μια ημέρα θα μείνει στα Γιάννενα η ομάδα κ20 της Ένωσης, καθώς το ότι ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 12 το μεσημέρι δεν επιτρέπει στους Κιτρινόμαυρους να μεταβούν εκεί αυθημερόν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι παίκτες της Ένωσης θα αναχωρήσουν αύριο για τα Γιάννινα οδικώς και θα διανυκτερεύσουν εκεί, ώστε το Σάββατο το πρωί να αντιμετωπίσουν τη δεύτερη ομάδα τους ΠΑΣ Γιάννινα.
Η επιστροφή τους θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο μετά το τέλος του αγώνα. Αυτό συμβαίνει ελάχιστες φορές, καθώς πλέον η ομοσπονδία έχει κόψει τόσο τις διανυκτερεύσεις όσο και τις μεταφορές με αεροπλάνο.