04.4
15:04

«Ντίμι» και Πετρόπουλος για το «Ευ Αγωνίζεσθαι»

AEK1924.gr team
«Ντίμι» και Πετρόπουλος για το «Ευ Αγωνίζεσθαι»

Στο 1ο γυμνάσιο ΣΠάτων θα βρεθούν οι Δημήτρης Κωνσταντόπουλος και Αντώνης Πετρόπουλος για το πιλοτικό πρόγραμμα ενημέρωσης, εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης γύρω από την έννοια του «Ευ Αγωνίζεσθαι» (Fair Play) και την ανάδειξη συμπεριφορών που το αναδεικνύουν της Σούπερ Λίγκα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο, σε πρώτη φάση σε σχολεία της Αττικής, με στόχο να επεκταθεί στο μέλλον σε όλες τις πόλεις των ομάδων της κορυφαίας επαγγελματικής κατηγορίας.

Η ΠΑΕ ΑΕΚ από την πλευρά της πρότεινε το 1ο Γυμνάσιο Σπάτων, το οποίο και θα επισκεφτούν οι ποδοσφαιριστές της Ένωσης, Δημήτρης Κωνσταντόπουλος και Αντώνης Πετρόπουλος.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement