
Έχει γίνει συνήθεια για τους Κιτρινόμαυρους πριν από κάθε σημαντικό ματς να γευματίζουν μαζί δείχνοντας ότι είναι μια οικογένεια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Κάτι ανάλογο θα συμβεί και την Παρασκευή (5/4), καθώς οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ αποφάσισαν μετά την προπόνηση να μαζευτούν κα να φάνε όλοι μαζί στα Σπάτα.
Μια κίνηση που την συνηθίζουν τον τελευταίο καιρό και αρκετές φορές έχει βγει και γούρικη.