02.4
08:29

Κέρασε ο Λέτο παίκτες της ΑΕΚ

AEK1924.gr team
Κέρασε ο Λέτο παίκτες της ΑΕΚ
Ο Σεμπάστιαν Λέτο βρέθηκε στο ίδιο μαγαζί με τους Φέτση-Κωνσταντόπουλο και παίκτες του Ολυμπιακού, κερνώντας τους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ αδιαφορώντας παράλληλα για τους ερυθρόλευκους.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

 Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας SPORTDAY, ο Αργεντίνος μεσοεπιθετικός διασκέδασε πρόσφατα σε νυχτερινό μαγαζί της Ιεράς Οδού στο οποίο έτυχε να βρίσκονται το ίδιο βράδυ τόσο ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού όσο και ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ.

Ο πρώην άσος του Παναθηναϊκού χαιρέτισε όλους τους συναδέλφους του αλλά κέρασε μόνο τους Φέτση και Κωνσταντόπουλο αφήνοντας στα κρύα του λουτρού τους Τζιμπούρ, Βλαχοδήμο, Φετφατζίδη και Μήτρογλου που βρίσκονταν εκεί. 
Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement