
Έχει γίνει συνήθεια πλέον στην Ένωση να καλείται από την Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκα σε απολογία
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Για ακόμα μια φορά η ΠΑΕ ΑΕΚ κλήθηκε από την Πειθαρχική Επιτροπή σε απολογία για την συμπεριφορά των φιλάθλων της στη Λιβαδειά.
Η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ θα απολογηθεί την Πέμπτη στη 13:00 στο πλαίσιο των συναντήσεων για την 27η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Αναλυτικά :
Α) ΠΑΕ AEK: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Λεβαδειακός-ΠΑΕ ΑΕΚ.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5 και 14 του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Β) ΠΑΕ Αρης: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Αρης-ΠΑΕ Πανθρακικός.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 15 του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Γ) ΠΑΕ Βέροια: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Βέροια-ΠΑΕ Κέρκυρα.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 15 του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Δ) ΠΑΕ Κέρκυρα: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Βέροια-ΠΑΕ Κέρκυρα.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14 και 15 του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Ε) ΠΑΕ Ολυμπιακός: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Ολυμπιακός-ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 15 του Π.Κ. της ΕΠΟ.
ΣΤ) ΠΑΕ ΟΦΗ: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΟΦΗ-ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 15 του Π.Κ. της ΕΠΟ.