
Ο τεχνικός του Λεβαδειακού, Γιάσμινκο Βέλιτς, στο ντεμπούτο του, εμφανίστηκε σχετικά ικανοποιημένος από την ομάδα του και σύμφωνος με το αποτέλεσμα της αναμέτρησης
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε στη συνέντευξη τύπου:
«Ήταν ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι με μερικές καλές στιγμές αλλά γενικά μετρίου θεάματος. Είχαμε τον έλεγχο στο πρώτο μέρος, το οποίο χάσαμε μόνο στα τελευταία λεπτά του όταν χάθηκε το κέντρο.
Στο δεύτερο ημίχρονο ξανά πήραμε τον έλεγχο και σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι ήταν ένα ισορροπημένο ημίχρονο χωρίς πολλές φάσεις μεν. Πιστεύω ότι θα μπορούσαμε κάτι καλύτερο όμως και το X είναι αποδεκτό».