
Ο Ανδρεάς Σταματής τόνισε ότι πλέον είναι στο χέρι της ΑΕΚ να απομακρυνθεί από τον κίνδυνο και δήλωσε ότι η ΑΕΚ δεν μπορεί να μιλά για το θέμα της παραμονής.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Πήραμε τον ένα βαθμό που είναι σημαντικός για την ΑΕΚ. Σίγουρα θα μπορούσαμε το κάτι παραπάνω αλλά θεωρώ ότι είναι δίκαιο το αποτέλεσμα. Και οι δύο ομάδες είχαμε ευκαιρίες και παλέψαμε για το καλύτερο.
Ο βαθμός είναι σημαντικός, από εδώ και πέρα έχουμε και άλλους τρεις τελικούς και όλα είναι στο χέρι μας. Είμαστε ΑΕΚ και δεν μπορούμε να μιλάμε για παραμονή. Αυτό που κυνηγάμε πλέον είναι οι 3 βαθμοί σε όλα τα υπόλοιπα ματς.»