31.3
16:28

«Αξίζαμε κάτι παραπάνω»

AEK1924.gr team
«Αξίζαμε κάτι παραπάνω»

Ικανοποιημένος εμφανίστηκε στις πρώτες του δηλώσεις ο Έβαλντ Λίνεν, ο οποίος βέβαια στάθηκε σε κάποια διαιτητικά λάθη του Βοσκάκη και συγκεκριμένα στην κόκκινη κάρτα που δεν έδωσε ο Χοσέμι στο τράβηγμα του Πετρόπουλου.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά το όσα είπε ο γερμανός τεχνικός στην κάμερα της Nova:

«Θα προτιμούσα να κερδίζαμε, δεν ήμασταν τόσο καλοί. Η ισοπαλία πάντως είναι καλό αποτέλεσμα.  Ίσως αξίζαμε κάτι παραπάνω με βάση κάποια πράγματα που έγιναν στο πρώτο ημίχρονο, με τις αποφάσεις του διαιτητή, με κόκκινη κάρτα που δεν έδειξε, με πέναλτι που ήταν. Όλοι έχουν δει την κόκκινη κάρτα».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement