27.3
20:30

Την Δευτέρα με Ολυμπιακό

AEK1924.gr team
Την Δευτέρα με Ολυμπιακό

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει την Δευτέρα (01/4) τον Ολυμπιακό στον τελικό του πρωταθλήματος.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Μετά τη νίκη της ομάδας του Πειραιά κόντρα στον Ολυμπιακό «σφράγισε» η ημερομηνία διεξαγωγής του μεγάλου τελικού και αυτή δεν είναι άλλη από την 1η Απριλίου στις 16.30.

Οι Κιτρινόμαυρες θέλουν νίκη ώστε να πανηγυρίσουν για δεύτερη φορά στην ιστορία τους το πρωτάθλημα. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement