
Η γυναικεία ομάδα της ΑΕΚ έδινε σήμερα (02/3) έναν πολύ σημαντικό αγώνα και στο πλευρό της βρέθηκαν όλα τα τμήματα της Ένωσης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Εκτός από τους Παυλή, Κουρέλλα και Τσούπρο που έδωσαν το παρών στο κλειστό του Ιωνικού της Νέας Φιλαδέλφειας, εκεί βρέθηκε και αντιπροσωπεία των παικτών του χάντμπολ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τελικά η Ένωση πήρε τη νίκη με 3-1 σετ κόντρα στον ΟΠΕΡ.