
Ακόμα και αν η ΑΕΚ επικράτησε εύκολα της Νήαρ Ηστ, μια εβδομάδα μετά την εξαιρετική εμφάνιση και το διπλό στην Δάφνη, ο Βαγγέλης Ζιάγκος θέλει να κρατήσει σε εγρήγορση τους παίκτες του και γι αυτόν τον λόγο αποφάσισε η ομάδα να δώσει φιλικό την Τετάρτη (6/3)
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ομάδα μπάσκετ της Ένωσης λοιπόν θα δώσει φιλικό αγώνα με την Νέα Κηφισιά εκτός έδρας, το οποίο θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών. Το ματς έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη (6/3) στις 18:00 και ο κόουτς της Βασίλισσας θα έχει την ευκαιρία να κρατήσει σε ετοιμότητα τους παίκτες του, ενόψει του αγώνα με τον Πανερυθραϊκό την Κυριακή.